Klantenservice

Staat het antwoord op jouw vraag niet op deze pagina? Stuur een mailtje naar: support@evenandsteven.nl

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf 35,- worden gratis verzonden. 

 

Wat zijn de levertijden?

Je bestelling wordt over het algemeen binnen 2 werkdagen geleverd. Sneller kan ook, plaats dan even een opmerking bij de bestelnotitie. De bestellingen die in het weekend geplaatst worden, versturen we op maandag en worden op dinsdag bezorgd. Je ontvangt per e-mail een track and trace nummer waarmee je je pakketje kunt volgen. Niets ontvangen? Check dan even je spambox.

Ook brievenbuspakketjes hebben een track & trace. Maar hiervoor hoef je natuurlijk niet thuis te blijven, deze pakketjes worden bij jouw in de brievenbus bezorgd. 

Wie bezorgt mijn pakket?

De pakketten worden bezorgd door PostNL. Je ontvangt hiervan een track en trace code per e-mail. 

Ruilen & Retour

Kan ik een item retour sturen?

Ja dat kan. Als je bestelling niet naar wens is dan kun je het terugsturen. Je kunt hiervoor een retourlabel aanvragen via support@commonandsense.nl. Houd je een deel van de bestelling? Dan is retour sturen gratis. Als je de volledige bestelling wilt retourneren zijn de kosten €4,- voor een brievenbuspakketje en €6 voor een gewoon pakket. Deze kosten brengen we in mindering op het bedrag dat we naar je terugstorten. 

Let op: als je een deel van de bestelling houdt, dan is retourneren wél gratis.

  • Woon je in Utrecht? Dan mag je een retour ook altijd zelf even afgeven of door de brievenbus gooien. Mail daarvoor even naar support@evenandsteven.nl

  • Even & Steven is een startend merk. We verzenden alle orders boven 35,- gratis, maar helaas is gratis retour sturen op dit moment een te grote kostenpost.
Kan ik een artikel ruilen?

Ja dat kan, ruilen is gratis. Twijfel je over de maat? Neem dan eerst even contact op via support@commonandsense.nl. Dan zorgen we ervoor dat je  in 1 keer het juiste artikel krijgt. Dat bespaart een hoop gedoe. 

Voor het omruilen van een artikel gelden de volgende regels: 

  • Stuur een mailtje naar support@commonandsense.nl. Hierin vermeld je: 
    • Het bestelnummer 
    • Het nieuwe artikel dat je wilt ontvangen
    • Wil je omruilen voor een andere maat? Geef dan aan welke maat je wilt proberen;
  • Als je een bestelling meer dan 1 keer wilt omruilen zijn de extra verzendkosten hiervan voor je eigen rekening;